Scamborghini: The Lambo Beater
Newbern, Cotten and Finnegan attempt to beat a Lamborghini Gallardo for a fraction of the price. Armed with a beater Fiero-based Countach kit car, which looks good from far but is far from good, they drop in a new V8 and take on the Lambo on the track.