Waterless Boat Racing!
Newbern, Cotten and Finnegan take a 1974 Cadillac with a 472ci V8 to a waterless boat race. That's where you tether a boat to a car and drag it around a dirt track while trying to smash other racers' boats. The one with the most boat left in the end wins.