Ice Racing Convertible Man-iata!
Finnegan, Cotten and Newbern find a new challenge for their lifted '91 Miata: a race over a frozen lake! After upgrading the broken rear end, the guys take on the International Ice Racing Association to see if they can hang with their blistering speeds.