No Other Sons or Daughters
With annexation looming, Swearengen calls a meeting to set up an informal government. Farnum gets a special-delivery letter from Hickok. Utter offers Jane a job, and Stubbs prepares to make a go on her own, with Tolliver's avowed blessings.