Jewel's Boot Is Made for Walking
Alma's father, Otis Russell, arrives to "help" with her claim. Swearengen strikes a bargain with Adams to rid him of some legal baggage. Leon and Sawyer resume work at the Bella Union. Bullock is angered by the choice of a new sheriff.