Suffer the Little Children
Deadwood breathes easier when riders arrive with vaccine -- and word of a possible treaty with the Sioux. Awaiting Trixie's return, Swearengen resists counsel from Farnum, and Tolliver teaches Stubbs a deadly lesson.