Double Agent
The Cornelia Marie taps American satellites to spy on the Russians while Scott Campbell Jr. pioneers a long-dormant fishery. With his quota nearly caught, Wild Bill faces cataclysmic engine failure and squares off with an unruly Russian greenhorn.