Rogue Wave Juggernaut
A rare weather event churns up rogue waves as supermoon tides collide with a cyclonic snowstorm. Josh and Casey face a 55-foot monster, while Jake risks capsizing to repair his rudder in unruly seas. Monte's big move north pays off in massive pots.