Bering Sea Crash
Battling exhaustion, Wild Bill and his crew face the full wrath of the bomb cyclone. A snapped tendon puts the Summer Bay down a man. Josh gambles on crab-rich grounds in a costly venture north. An injured Mac fights to get Junior through the storm.