Guilt, Viral Videos and Ass Whuppings
Brandon and Emmett hatch a plan. Emmett starts his new job. Ronnie deals with the consequences of his actions. Kevin gets into hot water with his mom. Detectives Toussaint and Cruz make an exciting discovery.