The Scorpion And The Frog
Brandon is faced with a life-altering decision. Emmett takes a step toward adulthood and Kevin tries out a new look. A trip down South leads Ronnie to confront his demons. Detectives Toussaint and Cruz make a big arrest. Season finale.