The Rental
Two couples enjoying a weekend getaway on a house by the sea descend into paranoia as they suspect their host may be spying on them.
Two couples on a lakeside getaway grow suspicious that the host of their seemingly perfect rental house may be spying on them. Before long, what should have been a celebratory weekend trip turns into something far more sinister.