Quaking Grass
Brandon seeks refuge after Jerrika kicks him out. A physically and mentally ailing Ronnie runs into Rafiq. Meanwhile, Quentin takes a valued item from Trice while Kevin's quest ends with Brandon making a bad deal with Reg.