The Kindness of Strangers
Clara arrives in New York with her two children to escape from her abusive husband, who is also a policeman.
Clara arrives in New York with her two children to escape from her abusive husband, who is also a policeman. She has to cope with the harsh reality of living on the streets but ends up finding the kindness of strangers.