Alee
Brandon reels from a loss as Ronnie realizes he's made a mistake. Meanwhile, Emmett's carefree life is upended. Papa and Jake taunt Kevin over his crush on Andrea. Detective Cruz is shaken by conflicting clues in the investigation.