Testing the Waters
Jorge reveals a secret to Anfisa, and Chantel and Pedro reveal their secret to a friend. Cultural differences cause trouble for Nicole and Azan, while Alla enjoys time away from Matt. Also, Narkyia's fiance, Lowo, catfished her.