Are You Ready For This?
Anfisa and Jorge get closer to severing ties, while Chantel and Pedro argue about signing a pre-nup. Nicole’s mom begs her daughter to be reasonable. Lowo shocks Narkyia with news of their wedding. Matt and Alla prepare for their big day.