Confessions of a Foreign Fiance
Chantel and Pedro fight, and Anfisa pushes Jorge over the line. Then, Alla makes a shocking confession, and Lowo discovers that Narkyia still mistrusts him. Also, Nicole's family hears the ugly truth about the past five weeks.