If Anyone Objects to This Union
Rob fears Sophie has left him forever. Anali rejects intimacy with Clayton. Devin breaks down in front of Nick's family. Nikki overshares with Justin's friends. Ashley worries Manuel is keeping secrets. Jasmine explodes after finding gloss in Gino's car.