To Love and To Cherish
A lecture by Sophie's mom infuriates Rob. Gino questions his future with Jasmine. Ashley's chemistry with Manuel is taking a toll. Clayton is over Anali hiding their relationship. Sam dreads telling Citra's dad the truth. Nikki and Justin hash things out.