In Sickness and in Health
Sophie's mom arrives with harsh judgments about Rob's apartment. With Manuel's friend in town, Ashley and Manuel fight about finances. Justin's racy bedroom suggestion insults Nikki. Clayton confronts Anali about telling her father. Citra meets Sam's mom.