Forever and Almost Always
On Peyton and Lucas' wedding day, surprise guests are in attendance. Haley plays an unexpected role in the ceremony, while Nathan hopes to be called up to the NBA. Skills keeps Jamie on a short leash, and Brooke does the same with Nick Lachey.