A Hand To Take Hold of the Scene
As news of Peyton's condition spreads, Mouth and Millicent struggle to remain a couple, and Brooke tries to figure out Julian's intentions. Peyton and Lucas babysit Jamie and his friend while Haley and Nathan spend a night out together.