Show Me How To Live
Brooke and Haley throw Peyton a baby shower, while Sam grows closer to Victoria. Lucas and Jamie bond while working on Peyton's car, and Nathan learns that NBA scouts will be at his next game. Meanwhile, Skills and Lauren go on a date that goes all wrong.