I'm Not Your Baby
Bini's apartment options shock Ari and her mom. Armando prepares for Kenny's arrival. Jenny is out of patience with Sumit's excuses on his divorce papers. Deavan is done with Jihoon's lies. Brittany's visit with Yazan's parents doesn't go as planned.