Heart My Broken
Deavan has serious doubts before moving back to South Korea. Kenny has an emotional family dinner. Ari's family confronts her about Biniyam's motives. Jenny takes a leap of faith to be with Sumit. Brittany is Jordan-bound with a shocking secret.