Are You Done Yelling?
Yazan begs for his brother's help. Sumit finally goes to court for his divorce. Kenny and Armando apply for a marriage license. Parenting decisions set Ari and Bini at odds. Deavan finds questionable photos on Jihoon's phone. Tim's mom comes for a visit.