Marek și Honzik pun un coș ca bascjet, pe post de cadou pentru Pavlik de ziua lui. Psihologul are emotii din cauza lui Hedvika și vorbește despre cazul ei cu prietenul lui avocat, Tana. Marek are o discuție importantă cu Misa.