Vladka vine sa vorbească despre soțul ei, Jarda. După un accident grav de mașină de anul trecut, soția lui a trebuit să-l învețe lucruri de bază. Jarda încă suferă de pierderi de memorie de scurtă durată. Vladka e epuizată.