Marek e convins că înainte de accident, Jarda își reevalua viața. Jarda spune ca a lăsat o listă cu numele amantelor lui undeva la vedere, unde s-o găsească Vladka, însă din cauza pierderilor de memorie, nu îi poate descrie reacția.