Sober Times
The build picks up pace but Wobbly goes on holiday, leaving his boss to carry the can. Vinnie becomes distracted by badgers and a hedgehog creates a tricky dilemma. A homemade cordial goes horribly wrong. Emma and Vinnie open up about their sobriety.