Spiralling
A chaotic start to Vinnie's build projects spirals out of control when a fire in the yard threatens the whole farm. PA Emma is forced to intervene and Vinnie seeks solace in his safe place -- the Sussex countryside. Paul "Gazza" Gascoigne visits.