Meet the Neighbors
Vinnie's dream stumbles, tensions rise with the locals and inspectors threaten the build. The gang embarks on an ambitious sheep-racing charity event -- can Emma battle weather, tractors and a belligerent Vinnie with just five days to pull it off?