Tiffani Faison vs. Justin
Justin, a substitute teacher and vegan home cook, is blown away when Eddie Jackson gives him the chance to battle head-to-head against celebrity chef and restaurateur Tiffani Faison. Justin will have to learn the right skills to outcook the pro.