Eric Adjepong vs. Maria
Home cook and former cheerleader Maria is in disbelief when she learns she will be facing off against world-renowned chef Eric Adjepong. Eddie Jackson reveals he has more up his sleeve as he presents them with a mystery ingredient to use in their dishes.