Alex Guarnaschelli vs. Jimmy
Eddie Jackson raises the stakes as he surprises home cook and real estate agent Jimmy with a beefy battle against world-famous chef Alex Guarnaschelli. Jimmy aims to impress at least one taster with his steak and stop Alex from taking the win.