Pizza Guy Delivers
Guy Fieri serves up an epic night in the Flavortown Lounge with actors Alyssa Milano, Ben Feldman and Francia Raisa. The teams create a pizza that looks like Guy, ask themselves "What the Food?!" and decipher "Dish Pics" to win the golden frying pan!