Chefs, Shakes n' Charades
Guy Fieri welcomes some of his favorite folks to play with their food in a whole new way! Foodies Troy and Claire Johnson, Chef Nyesha Arrington and Chef Aaron May enter the Flavortown Lounge in hopes of taking home the illustrious golden frying pan.