Let's Bake a Meal
Guy Fieri and Chef Antonia Lofaso welcome actor Cheech Marin, host Maria Menounos and comic Billy Gardell to the Flavortown Lounge for an epic night of games and food! Each team competes to earn money for charity and to win the coveted gold frying pan.