Time Machine
Driving the Time Bandit and Cornelia Marie, Josh and Casey attempt Johnathan's strategy for tracking King Crab across time and space. On the Summer Bay, Wild Bill's crew fights a mid-gale power outage, but the days are numbered for their greenhorn.