Of Ice and Men
Sig makes a desperate bid to save his gear from the descending ice pack while Jake dumps pots to avoid capsize. When Wild Bill gets a line caught in his propeller far from Dutch Harbor, he enlists Jake's diver to attempt a risky underwater repair.