The Ultimate Price
In the season finale, Keith risks pushing through jagged ice in search of the Wizard's lost pots. Attempting a risky harbor entry, Wild Bill overturns the Summer Bay and a beloved crewman makes the ultimate sacrifice on the deck of a veteran crab boat.