NOLA Beignet Dream
The Big Easy is calling, and Michael Symon brings a little kick with New Orleans-style Gumbo on the Grill topped with jasmine rice. Then, he dips Beignets in a Chicory Chocolate Sauce for some Southern comfort, and Liz sweetens the deal with a Sazerac.