Mango, Pineapple and Pork. Oh My!
Michael Symon heats things up with a Grilled Pork Tenderloin that's bound to make any meat lover drool. The pork marinates in brown sugar while he whips up a side of Mango Slaw, paired with Liz's thirst-quenching and fresh Pineapple Mango Mojito.