Crown the Pork
In tribute to his grandfather, Michael Symon crowns Pastrami Spiced Pork Chops with Braised Vegetables. Then, he tops Deviled Eggs with pickled mustard seeds and chives, and Liz makes the Godfather Cocktail with a combination of scotch and amaretto.