Mistrust and Malaise in Madison
Robert Irvine travels to Madison, FL, where Grumpy's Diner owner Jessica is struggling to keep the business afloat. She wants to pass the business down to her son, Justin, but he lacks the self-confidence and vision to lead the diner into the future.