Anguish in Abilene
Robert Irvine travels to Texas Cowboy BBQ in Abilene, TX, to meet George and Taylor, co-owners with a marriage and a restaurant on the rocks. Taylor wants to be a bigger part of the restaurant, but George is closed off, angry and unable to accept help.