Family Recipe for Disaster
Robert Irvine treks to Sylacauga, AL, to visit Giovanni's Italian Restaurant. Grieving owner Chrissy is struggling to keep her family's restaurant going after the sudden death of her sister, and Robert must help her rediscover her passion.