Derek and Julianne Hough's Fresh Flip
Derek and Julianne Hough jump in with Jonathan and Drew to gift their close friend and trainer. After being forced to close his gym, the Hough siblings want to kickstart his next chapter by spinning his outdated condo into a sleek and personalized space.