Jay Leno's Multi-Generation Renovation
Jay Leno calls on Jonathan and Drew to help with a special gift for his dear friend, someone he considers like a son. With a newborn on the way, Jay wants to surprise the growing family with a bathroom makeover and a nursery in their century-old home.